Σε κάθε παραγγελία πριν τις 3:00 μ.μ., αυθημερόν αποστολή
Δεν είμαι ικανοποιημένος, εγγύηση επιστροφής χρημάτων!
Δωρεάν αποστολή από €100,-
Άρθρο 1 – Ορισμοί
Σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
Συμπληρωματική συμφωνία: μια συμφωνία με την οποία ο καταναλωτής αποκτά προϊόντα, ψηφιακό περιεχόμενο ή υπηρεσίες σε σχέση με μια σύμβαση εξ αποστάσεως και αυτά τα είδη παραδίδονται από τον επιχειρηματία ή από τρίτο μέρος, με την επιφύλαξη συμφωνίας μεταξύ αυτού του τρίτου μέρους και του επιχειρηματία.
Περίοδος προβληματισμού: η περίοδος εντός της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Καταναλωτής: το φυσικό πρόσωπο που δεν ενεργεί για σκοπούς που σχετίζονται με το εμπόριο, την επιχείρηση, τη βιοτεχνία ή το επάγγελμά του.
Ημέρα: ημερολογιακή ημέρα
Σύμβαση συνεχιζόμενης εκτέλεσης: συμφωνία που επεκτείνεται στην τακτική παράδοση αγαθών, υπηρεσιών ή/και ψηφιακού περιεχομένου κατά τη διάρκεια ορισμένης περιόδου.
Διαρκής φορέας δεδομένων: κάθε εργαλείο – συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – που επιτρέπει στον καταναλωτή ή τον επιχειρηματία να αποθηκεύει πληροφορίες που του απευθύνονται προσωπικά με τρόπο που να διευκολύνει τη μελλοντική διαβούλευση ή χρήση κατά τη διάρκεια μιας περιόδου που είναι προσαρμοσμένη στον σκοπό για τον οποίο παρέχονται οι πληροφορίες προορίζεται και επιτρέπει την αναλλοίωτη αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών·
Δικαίωμα υπαναχώρησης: η δυνατότητα του καταναλωτή να παραιτηθεί από τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της περιόδου υπαναχώρησης
Επιχειρηματίας: το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που προσφέρει προϊόντα, (πρόσβαση) σε ψηφιακό περιεχόμενο ή/και υπηρεσίες σε καταναλωτές εξ αποστάσεως.
Συμβόλαιο εξ αποστάσεως: συμφωνία που συνάπτεται μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος για την εξ αποστάσεως πώληση προϊόντων, ψηφιακού περιεχομένου ή/και υπηρεσιών, με την οποία γίνεται αποκλειστική ή μερική χρήση μέχρι και τη σύναψη της συμφωνίας. . μιας ή περισσότερων τεχνικών απομακρυσμένης επικοινωνίας
Τεχνική επικοινωνίας εξ αποστάσεως: μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη σύναψη συμφωνίας χωρίς ο καταναλωτής και ο επιχειρηματίας να χρειάζεται να συναντηθούν στο ίδιο δωμάτιο την ίδια στιγμή.
Άρθρο 2 – Ταυτότητα Επιχειρηματία
Άρθρο 3 – Εφαρμογή
3.1 Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για κάθε προσφορά από τον επιχειρηματία και για κάθε εξ αποστάσεως σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή.
3.2 Πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, το κείμενο αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων θα είναι διαθέσιμο στον καταναλωτή. Εάν αυτό δεν είναι ευλόγως δυνατό, πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, ο επιχειρηματίας θα υποδείξει πώς μπορούν να προβληθούν οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις στις εγκαταστάσεις του επιχειρηματία και ότι θα σταλούν δωρεάν το συντομότερο δυνατό κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή .
3.3 Εάν η σύμβαση εξ αποστάσεως συναφθεί ηλεκτρονικά, σε αντίθεση με την προηγούμενη παράγραφο, και πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, το κείμενο αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων μπορεί να διατεθεί στον καταναλωτή ηλεκτρονικά με τέτοιο τρόπο ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να αποθηκευτεί σε έναν απλό τρόπο σε έναν ανθεκτικό φορέα δεδομένων. Εάν αυτό δεν είναι ευλόγως δυνατό, πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, θα υποδεικνύεται πού μπορούν να επιθεωρηθούν ηλεκτρονικά οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις και ότι θα αποσταλούν δωρεάν κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή, ηλεκτρονικά ή με άλλο τρόπο.
3.4 Σε περίπτωση που ισχύουν ειδικοί όροι προϊόντος ή υπηρεσίας επιπλέον αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων, η δεύτερη και η τρίτη παράγραφος ισχύουν τηρουμένων των αναλογιών και, σε περίπτωση αντικρουόμενων όρων και προϋποθέσεων, ο καταναλωτής μπορεί πάντα να επικαλεστεί την ισχύουσα διάταξη που πιο ευνοϊκό γι’ αυτόν. είναι.
Άρθρο 4 – Η προσφορά
4.1 Εάν μια προσφορά έχει περιορισμένη περίοδο ισχύος ή υπόκειται σε προϋποθέσεις, αυτό θα αναφέρεται ρητά στην προσφορά.
4.2 Η προσφορά περιέχει μια πλήρη και ακριβή περιγραφή των προϊόντων, του ψηφιακού περιεχομένου ή/και των προσφερόμενων υπηρεσιών. Η περιγραφή είναι επαρκώς λεπτομερής ώστε να είναι δυνατή η ορθή αξιολόγηση της προσφοράς από τον καταναλωτή. Εάν ο επιχειρηματίας χρησιμοποιεί εικόνες, αυτές είναι μια αληθινή αναπαράσταση των προϊόντων, των υπηρεσιών ή/και του ψηφιακού περιεχομένου που προσφέρεται. Προφανή λάθη ή λάθη στην προσφορά δεν δεσμεύουν τον επιχειρηματία.
4.3 Κάθε προσφορά περιέχει τέτοιες πληροφορίες ώστε να είναι σαφές στον καταναλωτή ποια δικαιώματα και υποχρεώσεις συνδέονται με την αποδοχή της προσφοράς.
Άρθρο 5 – Η συμφωνία
5.1 Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4, η συμφωνία συνάπτεται τη στιγμή της αποδοχής από τον καταναλωτή της προσφοράς και της συμμόρφωσης με τους σχετικούς όρους.
5.2. Εάν ο καταναλωτής έχει αποδεχτεί την προσφορά ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα επιβεβαιώσει αμέσως ηλεκτρονικά την παραλαβή της αποδοχής της προσφοράς. Εφόσον η παραλαβή αυτής της αποδοχής δεν έχει επιβεβαιωθεί από τον επιχειρηματία, ο καταναλωτής μπορεί να διαλύσει τη συμφωνία.
5.3 Εάν η συμφωνία συναφθεί ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να εξασφαλίσει την ηλεκτρονική μεταφορά δεδομένων και να εξασφαλίσει ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον. Εάν ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
5.4 Ο επιχειρηματίας μπορεί – εντός νομικών πλαισίων – να ενημερώνεται εάν ο καταναλωτής μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις πληρωμής του, καθώς και όλα εκείνα τα γεγονότα και παράγοντες που είναι σημαντικοί για την υπεύθυνη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης. Εάν, βάσει αυτής της έρευνας, ο επιχειρηματίας έχει βάσιμους λόγους να μην συνάψει τη συμφωνία, δικαιούται να αρνηθεί μια παραγγελία ή αίτημα με αιτιολογία ή να επιβάλει ειδικούς όρους στην εφαρμογή.
5.5 Το αργότερο, κατά την παράδοση του προϊόντος, της υπηρεσίας ή του ψηφιακού περιεχομένου, ο επιχειρηματίας θα στείλει τις ακόλουθες πληροφορίες στον καταναλωτή, γραπτώς ή με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να αποθηκευτούν από τον καταναλωτή με προσβάσιμο τρόπο σε σταθερό φορέας δεδομένων:
τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του επιχειρηματία όπου μπορεί να πάει ο καταναλωτής με παράπονα·
τις προϋποθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής μπορεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης ή σαφή δήλωση σχετικά με τον αποκλεισμό του δικαιώματος υπαναχώρησης·
τις πληροφορίες σχετικά με τις εγγυήσεις και την υπάρχουσα εξυπηρέτηση μετά την πώληση·
την τιμή, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων, του προϊόντος, της υπηρεσίας ή του ψηφιακού περιεχομένου· κατά περίπτωση, τα έξοδα παράδοσης· και τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης ή εκτέλεσης της σύμβασης εξ αποστάσεως·
τις απαιτήσεις για καταγγελία της συμφωνίας εάν η συμφωνία έχει διάρκεια μεγαλύτερη του ενός έτους ή είναι αόριστης διάρκειας·
Άρθρο 6 – Δικαίωμα υπαναχώρησης
6.1 Ο καταναλωτής μπορεί να διαλύσει μια συμφωνία σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια μιας περιόδου υπαναχώρησης 14 ημερών χωρίς να αιτιολογήσει. Ο επιχειρηματίας μπορεί να ρωτήσει τον καταναλωτή για τον λόγο της απόσυρσης, αλλά να μην τον υποχρεώσει να δηλώσει τους λόγους.
6.2 Η περίοδος υπαναχώρησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1 αρχίζει την ημέρα μετά την παραλαβή του προϊόντος από τον καταναλωτή ή από τρίτο μέρος που έχει οριστεί εκ των προτέρων από τον καταναλωτή, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, ή:
εάν ο καταναλωτής έχει παραγγείλει πολλά προϊόντα με την ίδια σειρά: την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής, ή τρίτος που ορίζεται από αυτόν, έλαβε το τελευταίο προϊόν. Ο επιχειρηματίας μπορεί, εφόσον έχει ενημερώσει σαφώς τον καταναλωτή σχετικά με αυτό πριν από τη διαδικασία παραγγελίας, να αρνηθεί μια παραγγελία για πολλά προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης.
εάν η παράδοση ενός προϊόντος αποτελείται από πολλές αποστολές ή εξαρτήματα: την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής, ή τρίτος που έχει οριστεί από αυτόν, παρέλαβε την τελευταία αποστολή ή το τελευταίο μέρος·
στην περίπτωση συμφωνιών για κανονική παράδοση προϊόντων κατά τη διάρκεια ορισμένης περιόδου: η ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή τρίτος που έχει οριστεί από αυτόν, έλαβε το πρώτο προϊόν.
Άρθρο 7 – Υποχρεώσεις του καταναλωτή κατά την περίοδο προβληματισμού
7.1 Κατά τη διάρκεια της περιόδου ψύξης, ο καταναλωτής θα χειρίζεται το προϊόν και τη συσκευασία με προσοχή. Θα αποσυσκευάσει ή θα χρησιμοποιήσει το προϊόν μόνο στον βαθμό που είναι απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Το σημείο εκκίνησης εδώ είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί να χειριστεί και να επιθεωρήσει το προϊόν μόνο όπως θα του επιτρεπόταν να κάνει σε ένα κατάστημα.
7.2 Ο καταναλωτής ευθύνεται μόνο για απόσβεση του προϊόντος που είναι αποτέλεσμα τρόπου χειρισμού του προϊόντος που υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα στην παράγραφο
Άρθρο 8 – Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή και το κόστος του
8.1 Εάν ο καταναλωτής κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα το αναφέρει στον επιχειρηματία εντός της περιόδου υπαναχώρησης στέλνοντας ένα e-mail στο TKTXSHOP.EU στο οποίο τουλάχιστον δηλώνει:
ο λόγος για τον οποίο έκανε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης
τον αριθμό παραγγελίας της εντολής για την οποία ισχύει η ανάκληση
τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες για τις οποίες επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης
8.2 Το συντομότερο δυνατό, αλλά εντός 14 ημερών από την επομένη της ειδοποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, ο καταναλωτής θα επιστρέψει το προϊόν ή θα το παραδώσει στον (εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο) του επιχειρηματία. Αυτό δεν είναι απαραίτητο εάν ο επιχειρηματίας έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος το προϊόν. Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής έχει τηρήσει την περίοδο επιστροφής εάν επιστρέψει το προϊόν πριν λήξει η περίοδος αναμονής.
8.3 Ο καταναλωτής επιστρέφει το προϊόν με όλα τα αξεσουάρ που παρέχονται, εάν είναι εύλογα δυνατό, στην αρχική κατάσταση και συσκευασία, και σύμφωνα με τις εύλογες και σαφείς οδηγίες που παρέχονται από τον επιχειρηματία.
8.4 Ο κίνδυνος και το βάρος της απόδειξης για την ορθή και έγκαιρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης βαρύνουν τον καταναλωτή.
8.5. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. να μην φορεθεί για επιστροφή.
8.6 Εάν ο καταναλωτής ανακαλέσει αφού πρώτα ζητήσει ρητά να ξεκινήσει η παροχή της υπηρεσίας που δεν έχει ετοιμαστεί προς πώληση σε περιορισμένο όγκο ή συγκεκριμένη ποσότητα κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει στον επιχειρηματία ένα ποσό που είναι ανάλογο με αυτό μέρος της υποχρέωσης που έχει εκπληρώσει ο επιχειρηματίας κατά τη στιγμή της υπαναχώρησης, σε σύγκριση με την πλήρη εκπλήρωση της υποχρέωσης.
8.7. Εάν ο καταναλωτής κάνει χρήση του δικαιώματός του υπαναχώρησης, όλες οι πρόσθετες συμφωνίες θα λυθούν βάσει νόμου.
Άρθρο 9 – Υποχρεώσεις του επιχειρηματία με δικαίωμα υπαναχώρησης
9.1 Εάν ο επιχειρηματίας κάνει ηλεκτρονικά δυνατή την ειδοποίηση απόσυρσης από τον καταναλωτή, θα στείλει αμέσως επιβεβαίωση παραλαβής μετά τη λήψη αυτής της ειδοποίησης.
9.2 Ο επιχειρηματίας θα επιστρέψει όλες τις πληρωμές που έγιναν από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων παράδοσης που χρεώνει ο επιχειρηματίας για το επιστρεφόμενο προϊόν, αμέσως αλλά εντός 14 ημερών από την ημέρα που ο καταναλωτής τον ειδοποίησε για την απόσυρση. Εκτός εάν ο επιχειρηματίας προσφερθεί να παραλάβει το προϊόν ο ίδιος, μπορεί να περιμένει με την αποπληρωμή έως ότου παραλάβει το προϊόν ή έως ότου ο καταναλωτής αποδείξει ότι έχει επιστρέψει το προϊόν, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα.
9.3 Ο επιχειρηματίας χρησιμοποιεί την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αποζημίωση, εκτός εάν ο καταναλωτής συμφωνήσει με διαφορετική μέθοδο. Η επιστροφή χρημάτων είναι δωρεάν για τον καταναλωτή.
9.4 Εάν ο καταναλωτής έχει επιλέξει ακριβότερη μέθοδο παράδοσης από τη φθηνότερη τυπική παράδοση, ο επιχειρηματίας δεν χρειάζεται να επιστρέψει το πρόσθετο κόστος για την ακριβότερη μέθοδο.
Άρθρο 10 – Δικαίωμα αποκλεισμού υπαναχώρησης
10.1 Ο επιχειρηματίας μπορεί να εξαιρέσει τα ακόλουθα προϊόντα και υπηρεσίες από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά μόνο εάν ο επιχειρηματίας το έχει δηλώσει ξεκάθαρα στην προσφορά, τουλάχιστον εγκαίρως για τη σύναψη της συμφωνίας:
Προϊόντα ή υπηρεσίες των οποίων η τιμή υπόκειται σε διακυμάνσεις στη χρηματοπιστωτική αγορά στις οποίες ο επιχειρηματίας δεν έχει καμία επιρροή και οι οποίες ενδέχεται να προκύψουν εντός της περιόδου υπαναχώρησης·
Άρθρο 11 – Το Βραβείο
11.1 Κατά την περίοδο ισχύος που αναφέρεται στην προσφορά, οι τιμές των προσφερόμενων προϊόντων ή/και υπηρεσιών δεν θα αυξηθούν, εκτός από αλλαγές τιμών ως αποτέλεσμα μεταβολών στους συντελεστές ΦΠΑ.
11.2 Σε αντίθεση με την προηγούμενη παράγραφο, ο επιχειρηματίας μπορεί να προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες των οποίων οι τιμές υπόκεινται σε διακυμάνσεις στη χρηματοπιστωτική αγορά και στις οποίες ο επιχειρηματίας δεν έχει καμία επιρροή, με μεταβλητές τιμές. Αυτή η εξάρτηση από τις διακυμάνσεις και το γεγονός ότι τυχόν δηλωμένες τιμές είναι τιμές στόχου αναφέρονται στην προσφορά.
11.3 Αυξήσεις τιμών εντός 3 μηνών από τη σύναψη της συμφωνίας επιτρέπονται μόνο εάν είναι αποτέλεσμα νομοθετικών κανονισμών ή διατάξεων.
11.4 Αυξήσεις τιμών για 3 μήνες μετά τη σύναψη της συμφωνίας επιτρέπονται μόνο εάν ο επιχειρηματίας το έχει ορίσει αυτό και:
Είναι αποτέλεσμα νομικών ρυθμίσεων ή διατάξεων. ή
Ο καταναλωτής έχει την εξουσία να ακυρώσει τη συμφωνία, με ισχύ από την ημέρα που τίθεται σε ισχύ η αύξηση της τιμής.
11.5 Οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Άρθρο 12 – Συμμόρφωση με τη συμφωνία και επιπλέον εγγύηση
12.1 Ο επιχειρηματίας εγγυάται ότι τα προϊόντα ή/και οι υπηρεσίες συμμορφώνονται με τη συμφωνία, τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην προσφορά, τις εύλογες απαιτήσεις ευρωστίας ή/και χρηστικότητας και τις νομικές διατάξεις που ισχύουν κατά την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας. και/ή κυβερνητικούς κανονισμούς.
12.2 Ο επιχειρηματίας δεν εγγυάται ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για άλλη από την κανονική χρήση.
12.3 Μια πρόσθετη εγγύηση που παρέχεται από τον επιχειρηματία, τον προμηθευτή, τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα του δεν περιορίζει ποτέ τα νόμιμα δικαιώματα και ισχυρίζεται ότι ο καταναλωτής μπορεί να διεκδικήσει έναντι του επιχειρηματία βάσει της συμφωνίας, εάν ο επιχειρηματίας δεν έχει εκπληρώσει το μέρος της συμφωνίας που του αναλογεί.
12.4 Ως πρόσθετη εγγύηση νοείται κάθε υποχρέωση του επιχειρηματία, του προμηθευτή, του εισαγωγέα ή του παραγωγού του, με την οποία εκχωρεί στον καταναλωτή ορισμένα δικαιώματα ή αξιώσεις που υπερβαίνουν ό,τι είναι νομικά υποχρεωμένος να κάνει σε περίπτωση που δεν έχει εκπληρώσει το μέρος της σύμβασης. συμφωνία.
Άρθρο 13 – Παράδοση και εκτέλεση
13.1 Ο επιχειρηματίας θα δώσει τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή κατά τη λήψη και εκτέλεση παραγγελιών για προϊόντα και κατά την αξιολόγηση των αιτήσεων για την παροχή υπηρεσιών.
13.2 Τόπος παράδοσης είναι η διεύθυνση που έχει γνωστοποιήσει ο καταναλωτής στον επιχειρηματία.
13.3 Με τη δέουσα τήρηση των όσων αναφέρονται στο Άρθρο 4 αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων, ο επιχειρηματίας θα εκτελέσει τις αποδεκτές παραγγελίες γρήγορα, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετική περίοδος παράδοσης. Εάν η παράδοση καθυστερήσει ή εάν μια παραγγελία δεν μπορεί ή μπορεί να εκτελεστεί μόνο εν μέρει, ο καταναλωτής θα ενημερωθεί σχετικά το αργότερο 30 ημέρες μετά την υποβολή της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη συμφωνία χωρίς κόστος και δικαιούται οποιαδήποτε αποζημίωση.
13.4 Μετά τη διάλυση σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ο επιχειρηματίας θα επιστρέψει αμέσως το ποσό που έχει καταβάλει ο καταναλωτής.
13.5 Ο κίνδυνος ζημιάς ή/και απώλειας προϊόντων ανήκει στον επιχειρηματία μέχρι τη στιγμή της παράδοσης στον καταναλωτή ή σε έναν προκαθορισμένο αντιπρόσωπο που γνωστοποιείται στον επιχειρηματία, εκτός εάν έχει ρητά συμφωνηθεί διαφορετικά.
Άρθρο 14 – Πληρωμή
14.1 Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στη συμφωνία ή σε πρόσθετους όρους, τα ποσά που οφείλονται από τον καταναλωτή πρέπει να καταβληθούν εντός 14 ημερών από την έναρξη της περιόδου υπαναχώρησης ή εάν δεν υπάρχει περίοδος υπαναχώρησης, εντός 14 ημερών από τη λήξη της συμφωνία. Σε περίπτωση συμφωνίας για την παροχή μιας υπηρεσίας, η περίοδος αυτή αρχίζει την ημέρα μετά την παραλαβή της επιβεβαίωσης της συμφωνίας από τον καταναλωτή.
14.2 Κατά την πώληση προϊόντων σε καταναλωτές, ο καταναλωτής δεν μπορεί ποτέ να υποχρεωθεί να πληρώσει περισσότερο από το 50% προκαταβολικά σύμφωνα με τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις. Όταν έχει καθοριστεί προκαταβολή, ο καταναλωτής δεν μπορεί να διεκδικήσει κανένα δικαίωμα σχετικά με την εκτέλεση της σχετικής παραγγελίας ή υπηρεσίας πριν από την πληρωμή της προβλεπόμενης προκαταβολής.
14.3 Ο καταναλωτής υποχρεούται να αναφέρει αμέσως ανακρίβειες στα στοιχεία πληρωμής που έχουν παρασχεθεί ή δηλωθεί στον επιχειρηματία.
14.4 Εάν ο καταναλωτής δεν εκπληρώσει εγκαίρως τις υποχρεώσεις πληρωμής του, αφού ενημερωθεί από τον επιχειρηματία για την καθυστέρηση πληρωμής και ο επιχειρηματίας έχει δώσει στον καταναλωτή προθεσμία 14 ημερών για να συνεχίσει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις πληρωμής του, μετά την πληρωμή δεν πραγματοποιηθεί εντός αυτής της προθεσμίας των 14 ημερών, ο νόμιμος τόκος οφείλεται στο ποσό που εξακολουθεί να οφείλεται και ο επιχειρηματίας δικαιούται να χρεώσει τα εξώδικα έξοδα είσπραξης που υποβλήθηκαν σε αυτόν. Αυτά τα κόστη είσπραξης ανέρχονται κατ’ ανώτατο όριο σε: 15% σε ανεξόφλητα ποσά έως 2.500 €. 10% στα επόμενα 2.500€.= και 5% στα επόμενα 5.000€.= με ελάχιστο 40€.=. Ο επιχειρηματίας μπορεί να αποκλίνει από τα αναφερόμενα ποσά και ποσοστά υπέρ του καταναλωτή.
Άρθρο 15 – Διαδικασία παραπόνων
15.1 Ο επιχειρηματίας έχει μια επαρκώς δημοσιοποιημένη διαδικασία παραπόνων και χειρίζεται την καταγγελία σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία παραπόνων.
15.2 Τα παράπονα σχετικά με την εφαρμογή της συμφωνίας πρέπει να υποβάλλονται πλήρως και με σαφήνεια στον επιχειρηματία εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αφότου ο καταναλωτής ανακαλύψει τα ελαττώματα.
15.3 Τα παράπονα που υποβάλλονται στον επιχειρηματία θα απαντηθούν εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Εάν ένα παράπονο απαιτεί προβλέψιμο μεγαλύτερο χρόνο διεκπεραίωσης, ο επιχειρηματίας θα απαντήσει εντός 14 ημερών με ειδοποίηση παραλαβής και ένδειξη για το πότε ο καταναλωτής μπορεί να αναμένει μια πιο λεπτομερή απάντηση.
Άρθρο 16 – Διατήρηση κυριότητας
16.1 Η κυριότητα των παραδοθέντων προϊόντων μεταβιβάζεται στον καταναλωτή μόνο αφού καταβάλει το συνολικό ποσό που οφείλεται στον επιχειρηματία. Ο κίνδυνος των προϊόντων περνά στον καταναλωτή κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Άρθρο 17 – Πρόσθετες διατάξεις
17.1 Μόνο η ολλανδική νομοθεσία ισχύει για συμφωνίες μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή στις οποίες ισχύουν αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις.
17.2 Ο επιχειρηματίας δικαιούται να αλλάξει αυτούς τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις. Οι αλλαγές σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο μετά τη δημοσίευσή τους, υπό την προϋπόθεση ότι σε περίπτωση ισχύων αλλαγών κατά τη διάρκεια μιας προσφοράς, θα υπερισχύει η ευνοϊκότερη για τον καταναλωτή διάταξη.